Euro 2012 to szansa dla dostawców

Warto wykorzystać tę okazję. Interferie to sieć obiektów działających pod jedną marką, dlatego istotne jest dla nas utrzymanie jednolitej stylizacji obiektów, zgodnie z przyjętymi standardami i systemem identyfikacji wizualnej. To jeden z decydujących elementów podczas wyboru dostawcy choćby mebli czy wyposażenia wnętrz. Ale ważniejszą rolę odgrywa przede wszystkim to, jaką opinię ma dana firma.

Uważnie przyglądamy się zgłaszającym się firmom, bo, jak już wspomniałem wcześniej, trzeba rozważać wiele argumentów. Trzeba zwracać uwagę na to, by prezentowana oferta i cena miała właściwe przełożenie na jakość oferowanych produktów.

Z drugiej strony to musi mieć również odzwierciedlenie w standardzie danego obiektu – jeżeli inwestowaliśmy w budowę najnowocześniejszego, czterogwiazdkowego hotelu w Świnoujściu z rozbudowaną bazą zabiegową i spa, to nie możemy sobie pozwolić na najtańsze, byle jakie wyposażenie. Goście mają swoje oczekiwania, a hotel powinien odpowiadać na nie, będąc jednocześnie spójną całością.

www.horecanet.pl, 30.01.2012

Related Articles